הנהגת הורים

 

דבר יו"ר הנהגת הורים ביה"ס עירוני ג' על שם " מוטה גור "

 

תלמידים יקרים,

התחלנו את שנת תש"ף בסערה. בדיעבד ניתן לומר כי כוונת כולם טובה היא. שמח אני לראות כי בית הספר שם את טובת התלמידים בראש. לקחנו לנו שבועיים ללמוד לנגן שוב בהרמוניה כפי שנהגנו בעבר.

עם שוך הסערה מצאנו את הספינה שלנו, היא בית הספר, עומדת איתנה וחרטומה מופנה קדימה, אל האופק, אל המטרה. הדבר מלמד אותנו כי למרות המחלוקות ולמרות הסערות, בסופו של יום אנו נעים לעבר אותה מטרה, הצלחת התלמידים. חשוב שכולם יראו את הדברים ויבינו כי המטרה של כולם הינה זהה, טובת התלמידים, ולא מניעים אישיים של דמות זו או אחרת. לעיתים היו גורמים מחוץ לבית הספר אשר ניסו ליצור מצג שווא בנושא.

תלמידי שכבות ז', י', ברצוני לברך אתכם בהצלחה בלמידה הדיגיטלית. הנכם מהווים תכנית ניסויית בית ספרית, ויש לכם משקל רב בתהליך. בעזרתכם נוכל לדעת כיצד לנהוג בשנה הבאה. תלמידי שכבה ח', לכם אני רוצה לאחל כי תיהנו משנה זו. לפני שנה עוד למדתם להכיר את בית הספר, ובשנה הבאה תשקיעו הכל כדי להתקבל למסלולי הלימוד אשר תבחרו. השנה, תהנו. תלמידי שכבה ט', לימדו היטב. מאחל לכן כי בתום השנה תוכלו לבחור באיזה מסלול שתרצו. מקווה שתהיה לכם ההנאה שבבחירה. תלמידי שכבת יא', הנכם נכנסים לשנת הלימודים הקשה ביותר, זכרו כי בסופו של יום, זו רק שנה אחת. אחרי כן יהיה קל יותר. תלמידי שכבת יב', בהצלחה בשנתכם האחרונה. יודע אני כי הינכם מתכננים חגיגות לרוב, אלו יהיו זיכרונות נפלאים, שלבו אותם במצוינות לימודית.

אחרונים חביבים, צוות בית הספר. בהצלחה לכם בתוך כל העשייה הענפה הזו. חשוב שתדעו כי עבורנו אתן עושות חיל. אנו מלאי הערכה על פועלכן בבית הספר. יש לנו אמון מלא, גם אם יש מחלוקות.

 

שנה טובה לכולם,

    אורי ביגמן

יו"ר הנהגת ההורים

 

 

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת